Obchodní podmínky - nanomembrane-shop.cz
ČeštinaCZK
ČeštinaCZK
Zvolte si jazyk
Zvolte si měnu
PorovnatPorovnat0

Obchodní podmínky

1. Obecná ustanovení

Tyto obchodní podmínky a reklamační řád platí v internetovém obchodě http://nanomembrane-shop.cz. Obchodní podmínky a reklamační řád vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České Republiky, na straně spotřebitele se vztahy neupravené Obchodními podmínkami řídí občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou jiný subjekt, řídí se tyto vztahy obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb.) vše ve znění novel.

2. Objednávka a platba zboží

Minimální hodnota objednávky není stanovena. Po odeslání objednávky Vám bude na email uvedený při registraci zasláno potvrzení. Pokud vám potvrzovací email nedorazí do 2 hodin od závazného potvrzení objednávky nebo v objednávce naleznete nesrovnalosti, neprodleně nás prosím kontaktuje. Objednáním zboží potvrzujete, že jste se seznámili s Obchodními podmínkami a že s nimi souhlasíte. Veškeré objednávky odeslané tlačítkem „ODESLAT OBJEDNÁVKU“ jsou považovány za závazné. Své objednávky můžete stornovat maximálně do 24 hodin prostřednictvím emailu.

Platit můžete převodem na náš účet, formou dobírky, dobírky kartou. V případě osobního vyzvednutí na provozovně dále pak hotově.

3. Registrace

V našem eshopu můžete nakupovat jako registrovaní i jako neregistrovaní zákazníci. Podle toho, pro jakou variantu se rozhodnete, zvolíte buď způsob:

  • Přihlásit se (pro registrované zákazníky)

  • Registrovat se (pro ty, kteří si chtějí v našem eshopu zřídit uživatelský účet)

  • Nákup bez registrace

Výhoda nákupu s registrací spočívá v tom, že máte vytvořen svůj uživatelský účet, který obsahuje údaje související s objednáním a platbou zboží (adresa, kontaktní údaje apod.) a historii předešlých objednávek. Při každém nákupu se tyto údaje automaticky zobrazí a Vy je nemusíte vždy znovu vypisovat.

4. Dodání zboží

Zboží Vám bude zasláno přepravní službou PPL. Vyzvednout si je můžete také osobně na naší provozovně Nanomembrane s.r.o., Dimitrovova 39, Svitavy, 568 02. Ušetříte tak za poštovné.

Ceny poštovného a balného (vč. DPH):

  • PPL 130 Kč

Ceny plateb (vč. DPH)

  • Platba převodem – 0 kč

  • Platba dobírkou – 30 kč

  • Platba dobírky kartou – 30 kč

  • Platba hotově na prodejně – 0 kč

Ke každé zásilce je přiložen daňový doklad – paragon nebo faktura pokud jsou vyplněny informace o organizaci. Zboží, které je skladem, odesíláme do 48 hodin od objednání. O odeslání zboží budete informováni emailem a sms.

5. Převzetí zásilky

Nepřevzetí zásilky

Pokud Vám zásilka dojde poškozená – otevřená, poškozený obal, promáčený obal apod., nepřebírejte ji. Vyžádejte si od dopravce sepsání škodního protokolu o shledané závadě. Zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě a sepsání protokolu nám prosím oznamte, abychom se mohli domluvit na dalším postupu. Na pozdější reklamaci závady, vzniklé poškozením zboží při přepravě zjištěné až mimo přítomnost poštovního doručovatele, není možno brát ohled.

Reklamace poškození zboží během přepravy

V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci u dodavatele pokud možno ihned. V případě PPL je lhůta, během které můžete nahlásit případné závady, třídenní. Je nutné zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní. Zároveň nás prosím kontaktujte e-mailem, abychom mohli přispět k rychlému vyřešení situace.

Kontrola dodaného zboží

Po převzetí zásilky zkontrolujte, zda dodané zboží odpovídá Vaší objednávce. V případě, že balík přijde nekompletní či chybně vyexpedovaný, neprodleně nás informujte e-mailem. Převzetím poškozeného zboží přechází na kupujícího odpovědnost. V případě, že kupující zaplatil kupní cenu, přechází na něj vlastnické právo ke zboží jeho převzetím.

6. Osobní odběr v naší provozovně

Zboží si můžete také vyzvednou osobně přímo v naší provozovně. Po předchozí dohodě je možné vyzvednout si zboží i v jiné dny a hodiny. Zboží zde bude k vyzvednutí po zaslání potvrzujícího e-mailu, že je Vaše objednávka připravena. Zboží zde pro Vás uschováme po dobu 3 dnů od data zaslání informačního emailu, po dohodě je možné dobu úschovy přizpůsobit Vašim potřebám.

7. Vrácení zboží

Pokud nebudete se zbožím spokojeni, můžete ho bez udání důvodů vrátit do 14-ti dnů od převzetí zásilky nazpět a my vám dle vašeho výběru vrátíme penízenebo zboží vyměníme za jiné. Vrácené zboží musí být úplné, nepoškozené, neopotřebované a schopné dalšího prodeje. V opačném případě nelze uplatnit možnost jeho vrácení. Zboží posílejte jako cenný balík. Zásilky zasílané dobírkou nebudou přijaty. Spolu se zbožím musí být vrácena faktura nebo účtenka. Bez ni nelze vyřídit vrácení peněz nebo výměnu zboží. Pokud bude vše v pořádku budou peníze kupujícímu vráceny inkasní složenkou nejpozději do 30-ti dnů od vrácení zboží. Na požádání kupujícího můžou být peníze vráceny na jeho bankovní účet. Peníze za poštovné se nevracejí.

8. Záruční doba

Pro kupujícího je záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedena delší.

Záruční doba začíná běžet převzetím doručeného zboží kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny výrobku v záruční době začne záruka běžet znovu od převzetí nové věci.

9. Reklamace

Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nevhodným užíváním věci, opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním ani na vady, pro které byla sjednána nižší cena.

Reklamace se řídí občanským zákoníkem.

Při reklamaci je nutné dodržet tento postup:

  1. O reklamaci nás informujte telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu v co nejkratší možné lhůtě od zjištění závady.

  2. Uveďte jméno a příjmení, adresu, číslo Vašeho účtu (za účelem převodu peněz v případě uznání reklamace) a důvod reklamace.

  3. Se zbožím zašlete kopii faktury.

  4. Zboží zasílejte jako cenný balík. Zásilky posílané na dobírku nebudou přijaty.

Pokud bude reklamace oprávněná, bude Vám zboží vyměněno kus za kus, či vrácena peněžní částka. Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného a balného. Peníze budou poukázány na Váš účet. V případě neoprávněné reklamace Vám bude zboží zasláno zpět na náklady kupujícího. V případě nevyhovujícího zboží je po dohodě možná výměna.

10. Zrušení objednávky ze strany provozovatele obchodu

Provozovatel si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

  • Zboží se již nevyrábí nebo nedodává, není skladem nebo se změnila výrazným způsobem cena zboží.

  • Neproběhla platba ze strany nakupujícího.

  • O zrušení či změně v objednávce z výše uvedených důvodů budete informováni a následně s Vámi dohodneme další postup.

11. Ochrana osobních údajů

Provozovatel je řádně registrovaným správcem osobních údajů. Osobní údaje jsou zabezpečeny proti zneužití a nakládání s nimi se řídí zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

Osobní údaje (adresa bydliště, telefon, email), které uvádíte ve své objednávce, jsou zpracovávány za účelem vyřízení objednávky a ke komunikaci se zákazníkem. Provozovatel se zavazuje neposkytnout získané osobní údaje třetím osobám, vyjma dopravců zboží, a to pouze v rozsahu nutném pro doručení zásilky.

Svou registrací v internetovém obchodu http://nanomembrane.cz souhlasíte se shromažďováním a používáním údajů o Vás a Vašich nákupech po dobu neurčitou. Na Vaši písemnou žádost mohou být po vyřízení objednávky vymazány.

Zákaznická nabídka

Vše o nákupu

O firmě

Infomrace o využívaní webu

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookies. Více informací